Sunday, April 10, 2011

love story

elehhh korg expect aku nak cerita dekat sini ke? piiirahhhhh hahaha

i told dad and mom about someone. then..

dad : hani pikat juniors la (juniors as in younger than me). seniors tu hampas je, dah lama dah, yg orang tanak. juniors baru2 lg. HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHA.

mom : hani jangan cari orang yang hani suka. amek orang yang suka hani. senang. macam mak, abah hang tu gila2kan mak sangat, smpai xleh tido malam. mak tengok muka boleh tahan la, pandai, pastu kewangan pun stabil, mak pun terima je la, senang hidup. hahaha perasan gile mak sape ntah. =P

3 comments:

Abby<333 said...

lol hani, mak ko mcm mak aku duhhh :P
mama aku ckp, ayah ko ni ha yg minat mama lme dah, mama minat org lain tp die pilih org lain, so mama x kesah amek je ayah lol :O

mimie said...

osem gile mak ko. i loikeeeeee

Anonymous said...

aku nak gelak guling2 ni hani =))

ChatBox!

Followers